👆👆👆Запрошуємо представників громадських організацій та активістів до участі в онлайн фокус-групі! 📌📌📌Шановні колеги з громадського сектору! Ми проводимо дослідження щодо ролі журналістів у посиленні соціальної згуртованості в Україні. Нам важливо почути вашу думку та очікування від діяльності журналістів у цьому процесі, щоб краще зрозуміти перспективи співпраці та об’єднання зусиль. 📒Якщо бажаєте долучитися, просимо заповнити коротку анкету за посиланням: forms.gle/VdQKYqSC6J3p3RTQ8 Ми відбиратимемо учасників на основі відповідей і зв’яжемося для уточнення деталей. Участь у фокус-групі є конфіденційною. Дослідження відбувається в рамках проєкту "Висвітлення соціальної згуртованості – посилення спроможностей українських медіа", який реалізується Міжнародним Інститутом регіональної преси та інформації разом із ГО "Сприяння міжкультурному співробітництву" та НСЖУ (Національна спілка журналістів Україн) за підтримки UNESCO. Не проґавте можливість зробити свій внесок у важливе дослідження!
This content isn’t available right now
When this happens, it’s usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it’s been deleted.
Most asked questions about how to write in our journal UA: Ukraine Analytica
This content isn’t available right now
When this happens, it’s usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it’s been deleted.This content isn’t available right now
When this happens, it’s usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it’s been deleted.
❓Де люди читають про Одесу? ❓А які ваші джерела отримання інформації про інші міста України та світу?Напишіть, будь ласка, в коментарях.Учасники фокус-груп з різних міст України відповіли, що активно користуються соціальними мережами, месенджерами та іншими інтернет-ресурсами, водночас віддаючи перевагу цифровим платформам над традиційними медіа. Для учасників із різних міст важливими джерелами інформації про Одесу є родичі, друзі та знайомі, які живуть у місті або мають з ним тісний зв’язок.Усі три групи зазначають перевагу інтернету як основного джерела новин про Одесу. Телебачення втрачає свою актуальність, і багато учасників відмовляються від його перегляду на користь онлайн-джерел: "У мене 2 телевізора, так я вже роки 3-4 назад навіть вилки з розетки повитягував. Зовсім не дивлюся. В інтернеті новини читаю" (ФГ_Львів).Цікаво, що для великого відсотку опитуваних, Одеса – місто не лише про море, але й про культуру з багатою історією. Театри, музеї, історичні пам’ятки – усе це робить Одесу унікальною та привабливою для відвідувачів з усієї країни. Незважаючи на виклики війни, Одеса залишається важливим культурним і туристичним центром.Найбільший відсоток респондентів, які відвідували Одесу до початку повномасштабного вторгнення, спостерігається серед жителів Північного (53%) та Східного (51%) регіонів. У Західному регіоні цей показник становить 45%, а в Південному – 39%.Обстріли та військові загрози також впливають на сприйняття Одеси. Учасники зазначають про складнощі з протиповітряною обороною через географічне розташування міста біля моря: "…Зараз новини про Одесу з’являються тільки про обстріли, на жаль, всюди…"Дослідження “Уявлення про одеський міф” проведено ГО "Сприяння міжкультурному співробітництву" NGO Promotion of Intercultural Cooperation Hanna Shelest на замовлення Odesa Business Club в рамках проєкту Odesa Decolonization.Методологія опитування та анкета були розроблені в рамках проєкту “Підтримка реалізації Стратегії культурного розвитку Одеси” в співпраці з ГО "Піксельовані Реальності". Цей проєкт є партнерським, в рамках підписаного Меморандуму про співпрацю з Odesa Business Club.Детальніше про це на сторінках національного соціологічного дослідження “Уявлення про одеський міф” в коментарях. #EU4Culture
Однією з цілей проєкту Odesa Decolonization є дослідження наявних міфів про Одесу. Для цього важливо знати не лише як місцеві сприймають своє місто, але й розуміти, як одеситів та Одесу бачать жителі інших регіонів, які асоціації та стереотипи щодо цього функціонують в українському суспільстві. Адже ідентичність міста складається, в тому числі, і з таких уявлень ззовні. Щоб глибше дослідити цю тему та зрозуміти, з чим потрібно працювати на майбутнє, команда проєкту замовила соціологічне дослідження — національне опитування та фокус-групи в Києві, Дніпрі та Львові.Звіт з результатами дослідження доступний для ознайомлення на сайті проєкту, посилання залишимо у коментарях. З нього ви дізнаєтеся про ставлення до Одеси та одеситів на основі подорожей респондентів, їх враження від спілкування з місцевими, досвід знайомства з культурними творами про Одесу, джерела інформації про регіон та вплив новин і фактів на їхнє сприйняття міста. Завдяки отриманим даним ми також маємо розуміння про розмаїття міських міфів, їх впізнаваність, вплив та поширеність і можемо враховувати це в подальшій роботі щодо їх переосмислення та трансформації.Автори:✅ Тетяна Кривошея Tetiana Kryvosheia, кандидатка соціологічних наук, голова соціологічних проєктів ГО «Сприяння міжкультурному співробітництву».✅ Вікторія Баласанян Viktoria Balasanian, старша експертка з проведення соціальних досліджень ГО «Сприяння міжкультурному співробітництву».Нагадуємо, що незабаром нас очікують дві підсумкові публічні дискусії, 18 липня у Києві та в середині серпня в Одесі, на яких можна буде обговорити результати проведених досліджень та окреслити подальші кроки у цьому напрямку. Посилання на трансляцію київської події — також у коментарях.Дослідження проведено ГО «Сприяння міжкультурному співробітництву» NGO Promotion of Intercultural Cooperation Hanna Shelest на замовлення Odesa Business Club в рамках проєкту Odesa Decolonization за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI)».